Problemer med udstyret

 

 

Uddrag af miljørepræsentant fra Cabin Crew i SAS Danmark.

Feb 2005
Vore udstyr ombord er efterhånden i en elendig forfatning! Carts piber hjerteskærende, når vi triller dem i kabinen, mens vi smiler undskyldende til passagererne. Døre på carts binder eller har håndtag, som ikke virker. Kaffekander lækker, og standard units kan ikke lukkes forsvarligt. Jesper Mickleit har kontinuerlig kontakt med LSG, for at sikre at udstyret er i orden, men den aftalte kontrol ser ikke ud til at virke efter hensigten, så vi må også her opfordre jer til at rapportere via CORS, men først og fremmest er det vigtigt, at i sætter U/S tags på alt defekt udstyr! Der er ikke ret mange af de røde ”klemmer” til carts, men så sæt de tynde røde tags på. LSG har ikke det raffinerede udstyr til identifikation af defekter, som Gate Gourmet havde, men de har øjne at se med, og de SKAL tage defekt udstyr til side. Lad os hjælpe dem så langt vi kan ved at mærke disse ting effektivt!
 
Gerd Dehn Carlsen m.fl.

Kilde: http://www.cau.dk/mir/news.htm